Direktlänk till inlägg 31 oktober 2012

Lat och skit.

Av josefine arwhem - 31 oktober 2012 00:32

Hej, jag bloggade ungefär 1 gång på min och pattes blogg. Det gick ju bra. Nä. Jag har varit för lat för att blogga. Men jag har sån stor lust att skriva massa saker just nu. Men jag tycker det kan vänta. Jag är på ett skit/depp humör, även fast de senaste dagarna har varit awesome förutom några dumma saker. Det här har jag gjort sen i lördas.

- Åkt till stan

- Varit på boda boo

- Åkt tåg

- Sovit hos stasia

- Åkt till lollo som fyllde 15 i söndas

- Tjockat mig

- Kollat på filmer med Lollo,nora,emma,jonas,anton,sebastian,alex o albin

- Jag har inte tagit nå kort

- Gråtit

- Tjockat mig

- Garvat

- Sovit

- Åkt hem

- Åkt till lollo

- Sprungit. hoppat och gjort saker med lollo

- Sovit hos lollo

- Kollat på andra avenyn med lollo

- Spelart kort med lollo o erik

- Åkt hem

- Kollat på andra avenyn

- Bloggar

ja det va typ lite kort.. haha. aja ska sätta mig i ett hörn och deppa nu. Jag kanske ska sova hos emma med lollo imorn.  Aja pus hej.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av josefine arwhem - 23 november 2012 23:09

Idag har jag varit på  bergravning, det var usch, jag kunde knappt sluta gråta. Jag grät mest för att jag aldrig mer skulle få träffa henne igen. Jag tänkte också på alla minnen jag har med henne. Att hon tagit hand om mig, skrattat med mig och varit...

Av josefine arwhem - 22 november 2012 14:52

ÅH JAG ÄR ONÖDIGT GLAD. JAG SKA VARA MED PÅ EN JH TRÄNING,ASSÅ VADÅ GLAD.  http://www.jhff.se/arkiv/2012/11/jh-flickor-98-har-traningar-den-16-december/  Jo jag vet, jag är väldigt töntig men fatta vad jag är glad just nu. Ska börja springa och t...

Av josefine arwhem - 10 oktober 2012 21:58

jag byter blogg igen, men ska ha kvar den här, kanske bloggar nån gång här ändå. Nu kommer jag bara vara vid den här coola namnets blogg. http://jopatteboo.bloggplatsen.se/ ...

Av josefine arwhem - 10 oktober 2012 21:58

jag byter blogg igen, men ska ha kvar den här, kanske bloggar nån gång här ändå. Nu kommer jag bara vara vid den här coola namnets blogg. http://jopatteboo.bloggplatsen.se/ ...

ug

Av josefine arwhem - 8 oktober 2012 20:35

Hejhej. kom nyss hem från ug. Jag åkte dit med emmelie, kom dit gick upp på ica,träffade nora,spelade pingis, pratade,kollade på film o andra konstiga saker. Ska snart plugga till matte provet och dricka te. Jag har jätte tråkigt, jag vet inte vad ja...

Presentation

yoo,jag heter josefine, och jag är smått galen person, jag vågar bjuda på mig själv. pratar ungefär hela tiden. jag älskar fotboll, det är typ mitt liv. Jag bor i en håla som ligger i jämtland. Jag har alltid velat rida på en giraff. följ tycker jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards